petak, 28. studenoga 2014.

Moji čitatelji

Moji čitatelji su mladi (mladi u duši), dečki i cure, muškarci i žene, potpuno slobodni ili bar na putu da to postanu, od velikog broja predrasuda i osuda koje su rodjenjem i okolnostima nasljedili. Ljudi koji imaju razvijenu samosvijest i svoj život poimaju na višoj razini od 'jesti i piti'. To su sve mahom ostvareni ljudi. 
Ostvarene poslovne cure.
Ostvarene i samosvjesne majke. 
Ostvareni muškarci.
Uspješni.
Znatiželjni i u stalnim koracima kojima pomjeraju granice svog dobrog življenja. 
Ljudi koji jasno i glasno iznose svoja mišljenja a pritom nemaju potrebu nikoga vrijedjati.
Jasni i 'oblikovani' ljudi sa dozom staromodnog kavalirastva. Ljudi koji znaju šta je moral a šta farsa za publiku. Ljudi koji vole publiku ali rade za svoj gušt.
E sad, medju svima njima nadje se i pokoja dušica koja prolazi neke sasvim drukčije pričice. Osoba koja živi probleme 'starih' uvjerenja i stavova. Osoba koja za današnji pojam sveprisutne slobode trpi previše i treba vjetar u ledja da stvari posloži kako želi. I upravo radi njih volim pisati teme u kojima se oni mogu pronaći. Teme koje su malo 'rustikalnije i teže' ali i dalje sveprisutne oko nas.
Ja možda jesam okružena jer tako biram, sa meni sličnima, i mi možda jesmo cool i moderni ali imam oko sebe i ovakve, dobre ljude pritisnute lošim okolnostima. I radi njih posegnem u te teme. Teme teškog života. Srcem. S vjerom da čovjek može mijenjati svoj život. Ja čvrsto stojim iza toga i vjerujem u to. Nije uvijek lako ali tako je to zar ne? Ono što je- prihvati objeručke, ono što nije, potrudi se. Ipak se malo moramo i potruditi ako nešto jako silno želimo. Ponekad. A za dobar život to se isplati, zar ne?
Ljubim vas sve, i vas moje moderne i vas moje manje moderne. Život je ipak jedna velika igra. I gladi i zabave. Nije uvijek sunce...o neee...ali dodje zar ne? U igri je super što možete mijenjati uloge i samu igru. Tako je i u ovoj životnoj. Vjerujte. Ništa nije zastalno. Sve je podložno promjeni. Tako i to što vas sada muči, ono što želite i ne želite.
Uživajte lipi moji i volite se!

Nema komentara:

Objavi komentar