petak, 11. svibnja 2018.

'ZGODNA ŽENA'

(Odlomak iz knjige 'Ćakula po naški')


(Pretty Woman)



Tko tu koga?


Prije nekoliko tjedana odlazimo na utrke konja i prvo što primjeti moje biznis oko je puno stvari koje treba popraviti. Hipodrom je zapušten, oprema prilično loša, gledalište (mjesto odakle svi koji dolaze na utrke, utrke i prate) derutno - stolice u raspadu, sunce prži da ni šešir ne bi pomogao a ništa natkriveno nije, konji u prilično lošem stanju, ozvučenje loše, video zaslona za praćenje svakog dijela utrke naravno da nema ali i da nema nijednog novog Richarda G. (šala).
U takvim uvjetima u kojima je ovaj hipodrom bio, ni ćevapi se ne bi dobro prodavali a kamoli da bi neki Richard i neka Julia dobro zaradili, ali o tome više u biznis priči, ovo je pak priča o ljubavi. 


Film 'Zgodna žena' je oživio bajke i vratio na cijenu ljubav, ali na koji način?
Ono što se nastavilo prepričavati i postalo je  već mit jeste da su žene nakon tog filma počele vapiti za takvim princem kao što je bio on - 'ne pita puno, sve razumije i za nju će učiniti sve' (ili barem sve, kad se uvjeri da je ona ta kojoj može ispričati svoje muke, kao i ona njemu njegove u njihovim već zrelim godinama, kad je potrebno da 'imaju kutak svemira koji imaju svi oni sretnici koji su te sreće ranije bili' a koji će nadići sve moralne granice koje su do tada postojale'), a muškarci za takvom djevojkom - 'iako uprljanom, čestitom u duši, koja ih razumije'.

Svi su zapamtili da je ona bila kurv* koju spašava Richard G. Teškog života, dakako (da li će netko u našim krajevima reći prostitutka ili jadna žena koja je morala prodavati tijelo da bi preživjela? Prije bi se desilo da je i one žene koje 'prodaju svoje tijelo' ismiju, jer mnoge od njih to tako ne bi nazvale i sve se svede na to 'spava se i ovako s nekim pa zašto s nekim ko ima malo para?' 'Žene su shvatile da se s njima spava s novcima pa su to i iskoristile, u obostranu korist.' Ironično? Ili? ).

Film na kojem su nastavile živjeti stare bajke. Bajke u kojima se ljudi moraju spašavati. Spašavati od 'svijeta oko njih'.

Film koji opisuje dakako i istinu - ona jeste 'spašena'. 'Pretplatio joj je usluge. Usluge koje i nisu bile 'usluge', već 'više od toga''.
Čime? Ljubavlju. 'Višim od onoga čime je inače plaćao.'
Ali tko je on u filmu zapravo? Princ? Ili čovjek koji se voza po ulici i 'u auto kupi žene s ulice'. Moderan princ? Ili tek težnja da žena vjeruje da negdje uistinu postoji netko s kime može voditi sretan život i kome je stalo i muškarac koji vjeruje da će ona biti samo njegova i da joj je stalo?
Njemu za više od tijela i njoj za više od novca? I obrnuto, o da, i obrnuto.
Obično, kad se tijelo dobija olako i ljubavi nema, za ljubav se daje sve.
Kad malo bolje pogledate, i on je bio kurv* i to u svom svijetu. I on je za novce radio i ono šta nije možda htio i želio, ali tko ga je to uopće i pitao? Koga je bila uopće briga? A sve i da je, šta je mogao promijeniti? Kao i ona. Ali skupa... skupa su možda u nekoj neispričanoj budućnosti mnogo toga promijenili, nevazano da li su bili i koliko 'čestiti' ili ne. Ali kako? Vjerojatno iza očiju javnosti. Gdje? U njihovom svijetu. Ako je to bila takva ljubav. U svakom slučaju, potakli su mnoge da u nju vjeruju. Opet. Čak i u takvim, pomalo prljavim okolnostima života. A okolnosti su oduvijek pomalo 'prljave' zar ne?
Jesu li onda Richard i Julia žrtve društvenih okolnosti ili sebe samih? Vlastitih izbora? Ili sudbine? ...O tome ćemo u  drugoj knjizi.


Ako bez ikakvih predrasuda pogledamo sadašnjicu, šta je uistinu na cijeni i danas i zbog čega sve ostalo gubi na cijeni? LJUBAV. Taj komadić 'ničega, toliko obezvrijeđenog i izbanaliziranoga', žele svi. 
Uvijek su svi željeli ono što se novcem nije moglo kupiti. Ali rijetki su to imali. Istinski imali. Jer su rijetki to i mogli ''zaslužiti'' da osjete i da im bude uzvraćeno. Ili? Zapravo svejedno.
Jer bilo kako bilo, potrebe ljudske se ne mijenjaju. One zbog kojih čovjek želi živjeti. I za koje 'želi umrijeti'. A jedna od njih je 'ili imati ono što je samo njihovo ili uprljati ako već nije' s lekcijama kojih ih ni život ne štedi, zauzvrat. 


'Ćakula po naški'. 



Ljubi Vas Vaša Brigita!

Broj komentara: 19:

  1. Moje ime je Christian Hofman. Ovo je veoma sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je dao dr .nosakhare da mi pomogne da povratim svoju bivšu ženu sa njegovom čarolijom ljubavi i magije. Bila sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moja supruga zaista varala i tražila razvod, ali kad sam naišla na e-poštu Dr..nosakare na internetu o tome kako je pomogao toliko ljudi da dobiju povratnu pomoć i pomoć popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći sa mojim slučajem i da sada slavim jer se moja supruga potpuno promijenila na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u svom braku, kakva velika proslava. Nastavićemo da svedočim na internetu jer je Dr..nosakhare pravi čarolija. TREBATI POMOĆ? KONTAKT
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    možete ga i dodati na Whats-app: +2349083639501
    On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osećate srećnim u vašem odnosu. I to je savršeno u vašoj vezi.
    Hoćeš da ti vratiš bivšeg?
    želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    Rješenje problema bez djece?
    Rešenje finansijskih problema?
    Slaba erekcija i brza ejakulacija?
    rješenje bolesti i bolesti tijela
    Želite da budete unaprijeđeni u svojoj kancelariji.
    Rješenje problema razvoda?
    Whatsapp ili nazovite +2349083639501

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav sezone svima, želim podijeliti svoje prekrasno svjedočanstvo. Nakon što je godinama bio u vezi sa Mužem, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela jer zbog ljubavi koju imam prema njemu, molila sam ga sa svime, davala sam obećanja, ali on je to odbio. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da radije kontaktiram bacača čarolija koji bi mi mogao pomoći da ga čarolijom vratim natrag, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, e-poštom poslao čaroliju i rekao mi je da nema problema što će prije tri dana biti sve u redu, da će mi se bivši vratiti prije tri dana, bacio je čaroliju i iznenađujuće drugi dan, bilo je to oko 16 sati. Nazvao me bivši, bila sam toliko iznenađena, odazvala sam se pozivu i rekao je samo da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla k njemu, tako smo opet počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da bih bilo kome koga poznajem imao problema u vezi, bio od pomoći takvoj osobi uputivši je ili jedinog stvarnog i moćnog bacača čarolija koji mi je pomogao u rješavanju vlastitog problema. e-mail: dralaba3000@gmail.com
    možete mu poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi ili bilo kojem drugom slučaju.

    Ljubavne čarolije
    Zaradite dobar novac ili osvojite lutriju.
    Ostvari uspjeh u poslu.
    Duhovni problemi.
    Dobiti sudski spor.
    Potražite svog životnog partnera.
    Nađite dobro plaćen posao.
    Steknite kontrolu nad svojim brakom.
    Primite naklonost i steknite privlačnost ljudi.
    Vratite izgubljeni novac.
    Izliječi te od svih bolesti. i izlječive i neizlječive.
    Riješite probleme s trudnoćom i blagoslovite vas bebama itd ...

    Obratite se ovom velikom čovjeku ako imate bilo kakvih problema s trajnim rješenjem
    putem dralaba3000@gmail.com
    Zahvali mi poslije

    OdgovoriIzbriši
  3. Bok, ja sam Biserka Šimunić, ovdje sam da bih cijelom svijetu prenio ovu dobru vijest o tome kako sam vratio ljubav svog supruga. Bila sam izbezumljena kad me prošli mjesec ljubav ostavila zbog druge djevojke, ali kad sam našla prijatelja koji me upoznao s liječnikom Alabom, velikim glasnikom, razgovarala sam s njim o svom problemu, kako me je suprug napustio i kako moram dobiti posao u vrlo velikoj tvrtki. Samo mi je rekao da sam došao na pravo mjesto da ću dobiti želju srca bez ikakvih nuspojava. Rekao mi je što bih trebao učiniti, nakon što je to učinjeno, sljedeća dva dana, moja me ljubav nazvala telefonom i rekao mi izgovore da živim prije sada, a sljedeći tjedan nakon što me ljubav zvala da molim za oproštenje, bila sam pozvan na razgovor u moju omiljenu tvrtku, morao sam raditi kao nadzornik. Tako sam sretna i shrvana da moram reći cijelom svijetu o tome kako mi dr. Alaba pomaže da dam svom srcu deseir. Doktor Alaba stručnjak je za sve vrste uroka i dobre magije. Ako trebate bilo kakvu pomoć, obratite se dr. Alabi na sljedeću e-adresu: dralaba3000@gmail.com ili
    whatsapp broj: +2349071995123
    želim ti sve najbolje

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad sam na kraju pronašao svjedočanstva o ovom bacaču čarolija dr. AJAYI, kako je mnogim ljudima pomogao da vrate svoje ljubavnike i razbijene domove, kontaktirao sam ga putem njegovog WhatsApp broja: +2347084887094 jer se moj dečko kojeg zaista volim svim srcem odjednom promijenio i okrenuo mi leđa i mrzio me bez razloga što je otišao od kuće, a kasnije sam čuo da živi s drugom ženom, ovo ponašanje bilo je vrlo čudno, kao da se njime manipuliralo, blokirao me iz svih svojih društvenih mreža i nisam mogao komunicirati s njim. Bila sam očajna da vratim svog dečka. Tražim pomoć od njegovih bliskih prijatelja i članova obitelji, ali nemam sreće u povratku. Nakon razgovora s DR AJAYI, rekao mi je potrebne stvari i slijedio sam njegove upute na moje iznenađenje nakon dva dana, moj me dečko nazvao da se vraća kući i od tada živimo u miru, kontaktirajte velikog duhovnog čovjeka Dr. Ajayi na e-mail: drajayi1990@gmail.com ili ga napišite na njegov gornji broj

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako se osjećate kad onaj s kim ste planirali provesti ostatak života iznenada kaže da ga brak više niotkuda ne zanima, takva je situacija bila i ja kad sam naišla na bacača uroka zvanog Dr Ajayi, bila sam slomljena srca nekoliko je mjeseci molio mog supruga da se vrati kući, sve moje molbe nisu uzvraćene dok nisam vidio svjedočenje dame koja je opisala kako joj je bacač čarolija dr. Ajayi pomogao da nađe dobro plaćen posao i rekao da je sposoban za druge neka vrsta uroka spusti mu broj: +2347084887094 Uzeo sam broj i poslao čaroliju Caster Dr. Ajayi objasnio je moju situaciju i kako je moj muž iznenada napustio dom rekao mi je zašto je moj suprug napustio dom nakon što je izvršio čaroliju, trebalo mu je samo sedam dana da vratim sreću u svoj život jer sretno živim sa suprugom i čekamo drugo dijete. Ako vam je potrebna pomoć bacača čarolija za bilo kakav životni problem o kojem možete razmišljati, obratite se bacaču čarolija na njegovom Viberu ili WhatsApp broju: +2347084887094 ili e-pošti: drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Toplo preporučujem ovu uslugu onima koji imaju poteškoća u pokušaju da obnove svoju vezu/brak. On je prava stvar. možete dobiti DR WALE WHATSAPP: +2347054019402
    Iz poštovanja prema vama i vašim čarolijama moram ovo svjedočanstvo objaviti svima. Bio sam kod drugih čarača bez rezultata. Samo sam poželio da sam ti došao ranije, dobio sam najbolje od tebe. Mog bivšeg muža nije bilo godinama, išla sam posvuda i druge čarače po pomoć, ali nije bilo rezultata sve dok me prijatelj nije upoznao s DR. WALEOM. Nakon što je Ljubavna čarolija završena, konačno me nazvao. Njegove su čarolije činile čuda i moj se muž vratio pun ljubavi. Bilo je to poput čuda! Iznenada se vratio sa cvijećem govoreći da mu trebam oprostiti, bila sam stvarno zaprepaštena i šokirana kada je moj muž kleknuo moleći za oprost i da ga primim natrag.. Stvarno sam bez riječi i radosna, ti si Bog poslao meni i cijeloj mojoj obitelji. I sada sam opet radosna žena. Puno vam hvala DR WALE. Svima koji traže pravog bacača čarolija obratite se DR WALE-u NA WhatsApp/Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. USLUGE PRUŽA DR. WALE
    (1) Ako želite svog bivšeg nazad.
    (2) Za liječenje HIV/AIDS-a ili srodnih bolesti
    (3) Želite napredovati u svom uredu.
    (4) Želite da žene/muškarci trče za vama.
    (5) Ako želite dijete.
    (6) Jeste li izvođač i želite dobiti ugovor
    (7) Želite vezati svog muža/ženu za biti
    tvoja zauvijek.
    (8) Ako vam je potrebna duhovna pomoć.
    (9) Jeste li bili prevareni i želite vratiti izgubljeni novac.
    (10) Zaustavite razvod
    (11) Prizivanje novčanog rituala
    (12) Kako biste provjerili je li vaš online ljubavnik pravi
    (13) Kako biste provjerili je li vaš online zajam stvaran
    (14) Biti vrlo briljantan
    (15) Ako tražite dobar posao
    (16) Ako ste stari i želite izgledati mlado
    (17) Ako želite biti slobodni od prijetnji smrću
    I još mnogo toga..
    Kontaktirajte DR WALE-a na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Moj muž je otišao iz kuće kako bi živio s drugom ženom koju je upoznao na poslu, a meni je poslao papire za razvod. Nisam željela razvod jer jako volim svog muža i ne želim da mi se obitelj raspadne. Sumnjala sam da je žena koristila čaroliju da veže mog muža kako se ne bi mogao vratiti svojoj obitelji. Tražila sam savjete o tome kako ponovno osvojiti muža i naišla sam na komentar koji kaže da joj je DR WALE pomogao da povrati muža nakon nekoliko mjeseci prekida i uzela sam WhatsApp broj DR WALE-a koji je bio prisutan u komentaru i WhatsApp +2347054019402 o mom problemu i on mi je odgovorio i pomogao mi da oporavim svog muža u roku od dva dana i trenutno je moj muž ponovo sa mnom i pun je još više ljubavi nego prije. Također možete kontaktirati DR WALE-a za pomoć na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com DR WALE je prava osoba koju možete kontaktirati u vezi s vašim problemima u vezi ili braku i on će vam pomoći da vratite bivšeg, a ja sam vrlo rado svjedoči o svom dobrom radu

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako sam sretna što mogu podijeliti ovo nevjerojatno svjedočanstvo, bila sam povrijeđena i slomljenog srca kad me muž ostavio s našim djetetom, bila sam zbunjena i nisam znala što da radim, toliko sam ga voljela, pokušala sam sve što sam mogla vratio ga je, ali sav moj trud je bio uzaludan, jednog vjernog dana objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici, a ona mi je rekla za sjajnog ljubavnog čarobnjaka koji se zove DR WALE zbog kojeg je također zatrudnjela kada je tražila dijete, nakon što je rekao mi je da sam i ja otišla na internet vidjeti sve dobre vijesti o DR WALE-u, kontaktirala sam DR WALE-a putem kontakt informacija koje mi je dao prijatelj, nakon nekoliko sati čarolija mi je odgovorila i rekla mi da ostanem i dala mi neke upute o što da radim i učinila sam točno kako mi je rečeno, na moje najveće iznenađenje javio mi se suprug koji me nije nazvao tri godine i počeo se ispričavati za sve nepravde koje mi je učinio i molio me da se želi vratiti kući sa mnom i djecom, sad me volio više nego ikad prije, moja ugledna braćo gledatelji i sestre ako prolazite kroz bilo kakav problem kontaktirajte DR WALE-a dajem vam 100% garanciju da će on riješiti vaše probleme. kontaktirajte ga PUTEM WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ILI Emaila: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Budući da sam nekoliko godina bio u lošem braku zbog razmišljanja o tome, izgubio sam i posao, plakao sam dan i noć i skoro sam poludio. Ali sada sam ponovno na nogama, zahvaljujući i dr. WALE-u koji mi je vratio sreću. Nakon što sam pročitao o svim dobrim stvarima koje je DR WALE učinio za ljude, brzo sam ga kontaktirao i rekao mu kroz što prolazim. Moj me muž tada uvijek tukao bez ikakvog razloga, uvijek me vrijeđao sve što radim. Nakon što je sve ovo ispričao DR. WALE-u, napravio je Voodoo čaroliju za mene i otkrio da se moj muž viđao s nekom drugom izvan našeg braka i to je razlog zašto dolazi kući i traži greške. Ali sve zahvaljujući DR WALE-u što je sada vratio sve u normalu. moj muž je tražio oprost od mene i moj šef na mom radnom mjestu me je zamolio da se vratim na posao. Preporučam i DR WALE-a svima kojima je potrebna pomoć. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI E-Mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. MOJ SUPRUG SE VRATIO UZ VELIKU POMOĆ LJUBAVNE ČAROLIJE DR. WALEA
    Tako sam uzbuđena. Moj prekinuti brak je obnovljen, moj bivši muž se vratio nakon što je ostavio mene i naše troje djece zbog druge žene. Bio sam tako sretan što sam upoznao DR WALE-a kako pomaže mnogim ljudima da vrate ljubavnika pa sam ga kontaktirao da i meni pomogne. tako mi je DR WALE pomogao da vratim svog muža. Veliko vam hvala, DR WALE, jer nikada nisam mislila da će mi se moj bivši muž vratiti tako brzo uz vašu čaroliju. Ti si najbolji i najveći na svijetu. ako ste ovdje i trebate svoju bivšu ljubavnicu natrag ili se vaš muž preselio kod druge žene, nemojte više plakati, kontaktirajte DR WALE-a sada. Evo njegovog kontakta: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Moj život je uništen kada me muž poslao da se spakiram, nakon jedanaest godina koliko smo proveli zajedno. Bila sam izgubljena i bespomoćna nakon što sam na toliko načina pokušala vratiti muža. Jednog dana na poslu sam bila rastresena, ne znajući da me zove šef, pa je sjeo i pitao me razlog moje rastresenosti, rekla sam mu, a on se nasmiješio i rekao da nema problema. Nikad nisam razumio što je mislio pod tim da nije bilo problema vratiti mog muža, rekao je da je upotrijebio čaroliju da vrati svoju ženu kada ga je ostavila zbog drugog muškarca, a sada su zajedno do danas i u početku sam bila šokirana čuvši nešto od moj šef. Dao mi je WhatsApp broj DR WALE-a, što mu je pomoglo da vrati svoju ženu, to me natjeralo da osjetim malo olakšanja u sebi, baš kad sam došla kući kontaktirala sam DR WALE-a i on je tražio moje podatke i mog vlastitog muža također. Poslao sam mu detalje, također sam platio sve materijale koje je tražio da platim. nakon što je prošlo nekoliko tjedana. na ovaj dobar dan nazvala me majka i rekla mi da je moj muž molio da me želi natrag, nikad nisam vjerovala, jer moj muž je uvijek ponosan na sebe. Morala sam odjuriti do mame i na moje najveće iznenađenje, muž me moli za oprost što želi mene i djecu kući, kad sam DR WALE-u dala razgovor o iznenadnoj promjeni mog muža i on mi je to jasno dao do znanja da će me moj muž voljeti do kraja svijeta, da nikada neće otići zbog druge žene. moj muž sada radi dobre stvari koje prije nije činio, čini me sretnom i radi ono što bi trebao raditi kao muškarac bez prigovaranja. ako trebate pomoć bilo koje vrste, kontaktirajte DR WALE-a za pomoć na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ILI e-poštom: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. DR WALE TAKOĐER KUM VAM JE VRATIO SVU SREĆU NJEGOVO POVJERENJE JE 100%. KONTAKTIRAJTE WHATSAPP: +2347054019402
    U našim životima svi trebamo posebnu osobu koja će nas učiniti sretnima, mnogo puta stvari ne idu po planu možda zato što u našem umu nešto ozbiljno uznemiruje i izjeda nas. Ovdje sam kako bih cijenio dobar rad DR WALE-a koji je uklonio moju tugu i tugu i vratio im više sreće. DR WALE je čovjek od riječi i obećanja. Ako imate bilo što što želite da on učini za vas, razlog zašto to kažem je zato što je DR WALE bio čovjek koji je pomogao vratiti moju vezu i brak moje sestre. možete ga dobiti na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Privilegija je podijeliti ovo čudesno svjedočanstvo sa svijetom. Muž se razveo od mene prije petnaest mjeseci i bila sam ispunjena grižnjom savjesti jer nisam znala što učiniti da riješim probleme sa svojim mužem. Tražila sam pomoć na internetu o tome kako mogu dobiti pomoć u svom braku i otkrila sam izvrsne svjedoke o DR WALE-u koji je napredovao sa svojim čarolijama. Stupila sam u kontakt s njim i evo, DR WALE mi je rekao da će mi pripremiti čaroliju koja će mi vratiti muža. Bio sam skeptičan, ali nisam imao drugu opciju nego raditi s njim. Nakon rada s DR WALE-om, nekoliko dana kasnije, suprug me nazvao da se vraća kući i od tog dana do ovog trenutka živimo mirno. Sada se vratio s toliko ljubavi i brige. danas mi je drago što vas sve obavještavam da ovaj bacač čarolija ima moć vratiti ljubavnike i ono što najviše iznenađuje je da je naša ljubav sada vrlo jaka, svaki dan je sreća i radost. i Ne postoji ništa bolje od biti s čovjekom kojeg voliš. Toplo ću preporučiti DR WALE-a svakome tko treba bilo kakvu pomoć. Ako imate bilo kakav problem kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% garanciju da će vam pomoći!!. Njegov WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Ne mogu zaboraviti kako mi je DR WALE pomogao da obnovim svoj brak nakon osam mjeseci rastave od moje žene zbog svađe i ona je otišla i nikada mi se više nije vratila, učinio sam toliko da je vratim, ali ništa nije uspjelo sve dok Vidio sam komentar na internetu kada je netko svjedočio o tome kako joj je DR WALE pomogao da vrati muža i tako sam ga kontaktirao preko njegovog WhatsAppa i nakon što je napisao moj problem uvjerio me da će mi pomoći da se vratim svojoj ženi nekoliko dana nakon bacivanja ljubavne čarolije, i nakon što je on napravio čaroliju, moja žena se vratila kući i rekla da joj je jako žao, danas sam opet sa svojom ženom i oboje smo sretni i ponovno živimo zajedno. Znam da ima mnogo ljudi vani koji žele vratiti svoju ljubav, obratite se DR WALE-u jer je on savršen odgovor na vaš problem, njegovi kontakt podaci su: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim velikom bacaču čarolija DR WALE-u što mi je vratio mog dragog muža. Kad je moj muž ostavio mene i naše dvoje djece zbog druge žene, živjela sam u bolovima jer ga jako volim, nisam znala što da radim, zapravo bila sam zbunjena dok nisam srela svoju prijateljicu koja se zove Ella i ja rekla joj kroz što prolazim, onda mi je rekla da se ne brinem da je i ona prošla kroz isti problem, ali u njenom slučaju to je bio dečko, zatim me odvela do jednog spiritualista, vračara, po imenu DR WALE koji joj je pomogao nazad njezinog dečka, kada sam kontaktirala DR WALE-a na njegov WhatsApp +2347054019402 rekla sam mu svoje probleme, nakon toga mi je rekao što da radim i rekao je da će nakon nekoliko tjedana moj muž doći puzajući njegova koljena moleći me da mu oprostim. Nakon nekoliko tjedana moj muž je došao i počeo me moliti, nisam očekivala da će se to dogoditi tako brzo, pokucali su mi na vrata, kada sam otvorila vrata, na moje najveće iznenađenje vidjela sam svog muža na koljenima kako moli mene i naše djeca da mu oproste.
    On također liječi sve vrste bolesti uključujući i onu dolje navedenu,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. RAK.
    4. ALS (Lou Gehrigova bolest).
    5. Hepatitis B.
    6. HIPERTENZIJA.
    7. NIZAK BROJ SPERMAJA.
    8. ASTMA.
    9. PROBLEM VIRĐINIJE.
    10. PROLJEV.
    11. HRPA.
    12. HLADA.
    13. MOŽDANI UDAR.

    Također je bacio sljedeće čarolije,

    1. želite dobar brak,
    2. ti si političar i treba ti zaštita,
    3. trebaš ljubavnu čaroliju,
    4. želiš biti bogat muškarac ili žena,
    5. želite da vas partner voli,
    6. tražite ženu ili muža,
    7. želite raditi vizu za bilo koju zemlju po vašem izboru,
    8. poslovni ste čovjek ili žena i želite da se vaš posao pokrene,
    9. želite da vas vaš šef voli,
    10. želite da vas muž ili žena obožavaju,
    11 Trebaš čaroliju za posao,
    12 Trebate unapređenje na poslu,
    Svatko tko ima gore navedene probleme neka kontaktira DR WALE-a, velikog bacača čarolija. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Snažna i snažna ljubavna čarolija za povratak bivšeg.. Odlučila sam provesti cijeli dan na internetu samo kako bih bila sigurna da puno ljudi može pročitati ovo moje svjedočanstvo o DR WALE-u koji je moćan čarolija iz Afrike, Nakon što me ostavio moj ljubavnik, bila sam toliko usamljena tog dana da sam odlučila potražiti neke savjete o vezama po mreži, nisam znala da je ovo putokaz koji će osigurati povratak mog ljubavnika. Nakon što sam pročitao mnogo savjeta o tome kako obnoviti svoju vezu na bolji način, otkrio sam da DR WALE ima mnogo preporuka od drugih bacača čarolija, pa sam s ovim odlučio da je DR WALE prava osoba za posao, kontaktirala sam DR WALE-a preko njegovih detalja koje sam vidjela na internetu i bila sam tako sretna što sam odabrala raditi s DR WALEOM jer je njegov rad bio 100% savršen i čarolija mi je vratila mog ljubavnika s brzim olakšanjem također mu se obratite za pomoć sada putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Oduvijek sam želio moći ne živjeti od plaće do plaće ili imati bilo kakav dug. Radila sam u računovodstvu oko 20 godina i jedva sam spajala kraj s krajem. Činilo se da svaki put kad bih napredovao u tvrtki i dobio povišicu, moji bi životni troškovi značajno porasli i nikad nisam mogao napredovati. lutrijske čarolije. Onda mi je jednog dana moj najbolji prijatelj rekao istinu o tome što je učinio kada ga je žena ostavila. Bacio je ljubavne čarolije, a ona je prekinula brakorazvodnu parnicu i ponovno su bili zajedno. Kad mi je to rekao, pitao sam koga je koristio i dao mi je njihov WhatsApp kontakt. +2347054019402 i odmah sam kontaktirao DR WALE za pomoć. Vidio sam da nude različite vrste novčanih čarolija kako bi pomogli dobiti na lutriji. Odmah me zaintrigiralo. Uvijek sam se osjećao kao da ću jednog dana dobiti na lutriji. Dao sam začarati jackpot lutriju i čekao sam svoj dobitak. Rečeno mi je da igram lutriju svaki tjedan i učinio sam što mi je rečeno. Ionako sam igrao lutriju svaki tjedan, tako da to nije ništa promijenilo. Unutar otprilike dva tjedna to se dogodilo. Osvojio sam 100.000$!! Nisam mogao vjerovati! Nije bilo dovoljno novca da odmah odem u mirovinu, ali sam ga dobro uložio i omogućio mi je da radim na pola radnog vremena i pomoći će mi da se umirovim mnogo ranije. Vječno sam zahvalan što sam pronašao DR WALEA. Možete ga kontaktirati putem WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Pozdrav prijatelji, sjajno i nevjerojatno svjedočanstvo o Velikom bacaču čarolija koje stvarno volim podijeliti. Povratak moje žene je ono što sam najmanje očekivao i nisam mogao zamisliti. Ja i moja žena smo u braku pet godina i živimo sretno ali odjednom se ona potpuno promijenila i okrenula od mene i nikad nisam znao što se događa, pokušao sam je pitati ali mi je odbila reći što problem je, i kako je vrijeme prolazilo ona je tražila razvod. Bio sam tako zabrinut i zbunjen, i dao sam sve od sebe da je vratim, ali nije bilo lako, mislio sam da je svaka nada izgubljena, a dok sam tražio izlaz, moj prijatelj koji je imao sličan problem rekao je ja o sjajnom bacaču čarolija po imenu DR WALE koji mu je također pomogao da vrati svoju ženu. Nikad u cijelom životu nisam vjerovao u čaranje ili magiju jer nikad nisam mislio da će uspjeti, ali sam pokušao dati ovom čovjeku priliku i na moje najveće iznenađenje, bacio je čaroliju na mene, ali danas smo ponovno zajedno u lijepom domu s troje prekrasne djece. Opet smo sretni zajedno i koristim ovu priliku da kažem svima koji prolaze u sličnoj situaciji da ga kontaktiraju na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši