utorak, 12. rujna 2017.

PRAVA LJUBAV, odlomak iz nove knjige 'Pričaj mi o ljubavi...'



PRAVA LJUBAV, odlomak iz nove knjige "PRIČAJ MI O LJUBAVI..."



"Većina ljudi koji sumnjaju u pravu ljubav, i to još u onu na prvi pogled, ili je nije doživjela ili je upravo nakon jedne od njenih verzija, možebitnih uvertira u nadolazeću, odlučila da ljubavi više ne vjeruje!

Ljubav uistinu mijenja čovjeka iz korijena, a bez korijenja, čovjek je kao biljka, "nevezan za tlo i "lebdi u zraku"". Zato se kaže kad se čovjek zaljubi, on je u svojim oblačićima i hoda iznad zemlje. Hoda iznad ili "lebdi" 'jer se korijenje mijenja'. Dok se mijenja.
A da li čovjek zaista u pravoj ljubavi gubi tlo pod nogama? Ne. Njegovo korijenje je uvijek tu, samo se 'ojačava', ali taj osjećaj u isto vrijeme čovjeka stavlja u novu dimenziju života, daje mu novi pogled, stvara novo iskustvo "rušeći i sastavljajući" sve do tada proživljeno. 
Rušeći loše, sastavljajući dobro, čovjekovo "korijenje" o tome tko je, postaje jače, čvršće, i u isto vrijeme i tvrđe i fleksibilnije.
I sve to novo, čovjeka upoznaje sa dubljim djelom sebe i života, što dubljim što drukčijim. A u svemu novome, čovjek ima osjećaj da "ne hoda po poznatom" i često upravo zbog toga "gubi tlo pod nogama". Samo u sretnoj ljubavi, taj osjećaj nije nabijen "negativnim" emocijama već osjećajem sreće, ushićenosti i čovjek mu se lakše prepušta. 

Što je ljubav ljepša, to se čovjek manje boji.


Ne boji se čovjek ljubavi, on se boji da tamo gdje ide ljubavi nema ili da to nije ljubav.
Ljubav prožima čovjeka cijeloga i nitko joj se prirodno ne opire jer je ona i u samoj čovjekovoj srži.
Čovjek joj se prepušta spontano, kao što i diše. 


Čovjek se opire onome što mu ne miriše na ljubav. Onome što mu je suprotno od ljubavi. Onome što mu podgrijava strah, a ne sigurnost.
Ljubav se ne boji neizvjesnisti. Ljubav se ne boji ničega.
Ali čovjek se boji. Boji svega suprotnoga od nje.

Ljubav ne poznaje pravila, ni vrijeme ni mjesto.
Ljubav krči svoje puteve htio to čovjek ili ne. I kad jednom srce zaživi s njenim dodirom, ništa je ne može spriječiti ma koliko "realizirana bila ili ne" da ga cijeloga promijeni. Na bolje.
Što ljubav dotakne, to ljubav i oživi!


A kako onda vjerovati u ljubav i kako živjeti najbolje od nje?

Ostatak u članku i novoj knjizi "Pričaj mi o Ljubavi..."

Sve Vas ljubi Vaša Brigita!

Ljubite se i volite jer ljubav je bit života!

1 komentar:

  1. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju koja je bačena dr alaba koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši